dimecres, 12 de novembre del 2014

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

El proppassat dia 4 es va iniciar el procés electoral per a la renovació dels membres del Consell Escolar. Pel que fa al sector pares, cal renovar un dels seus representants en aquest òrgan participatiu.

Amb la vostra participació no només us impliqueu en el funcionament de l’institut; també és una altra forma de posar de manifest davant de les autoritats educatives el vostre compromís amb la gestió del centre i amb l’educació acadèmica dels vostres fills.

Així doncs, atesa la importància de la vostra implicació en el funcionament del centre, us animem a participar com a candidats (el termini per presentar-se finalitza el 18 d’aquest mes) i/o com a electors en les pròximes eleccions al Consell Escolar, que tindran lloc el 25 de novembre, de 17.00h a 20.00h.


El pasado día 4 se inició el proceso electoral para la renovación de los miembros del Consejo Escolar. Por lo que respecta al sector de padres, hay que renovar uno de sus representantes en este órgano participativo.

Con vuestra participación no sólo os implicáis en el funcionamiento del instituto; también es una forma de poner de manifiesto ante las autoridades educativas vuestro compromiso con la gestión del centro y con la educación académica de vuestros hijos.


Así pues, dada la importancia de vuestra implicación en el funcionamiento del centro, os animamos a participar como candidatos (el plazo para presentarse finaliza el 18 de este mes) y/o como electores en las próximas elecciones al Consejo Escolar, que se celebraran el 25 de noviembre, de 17.00h a 20.00h.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada